דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואות לעסקים או לשכירים 

מאת    [ 25/04/2012 ]

מילים במאמר: 543   [ נצפה 1943 פעמים ]

הלוואות לעסקים או לשכירים – מידע

אז מה אנחנו צריכים לדעת כאשר אנחנו מתחילים תהליך חיפוש אחר הלוואות לעסקים או שכירים?

ישנו חוק פיננסי אחד אשר חשוב מאוד ללמוד וליישם כאשר אנחנו מבינים שאנחנו צריכים לבקש הלוואות לעסקים או שכירים. אנחנו צריכים לדעת במדויק מה הסכום שאנחנו צריכים לקבל. לעיתים אנחנו מנסים לחסוך בהחזר החודשי שלנו או לנסות לבקש סכום נמוך ממה שאנחנו באמת צריכים כדי להגדיל את הסיכויים שלנו לקבל אישור וכי אנחנו יודעים עד כמה אנחנו חייבים את הכסף אבל מצד שני כאשר אנחנו מכבים שריפה אחת אנחנו מדליקים את השנייה שכן ברגע שאנחנו נהיה חייבים למקור שהעניק לנו הלוואות לעסקים או שכירים ואנחנו מחזירים לו בחודש סכום מסוים של כסף ומצד שני עדיין לא כיסינו את כל מה שאנחנו היינו צריכים מלכתחילה אנחנו מוצאים את עצמנו ניזוקים מכל הכיוונים. לכן חשוב מאוד לערוך את כל המאזן הכספי שלנו ולדעת בדיוק אילו כספים אנחנו צריכים למטרה שלשמה אנחנו מחפשים לקבל הלוואות לעסקים או שכירים. באם זה לשיפוצים אנחנו צריכים לקבל הצעת מחיר נרחבת ומדויקת עד כמה שניתן אודות כל השיפוצים השונים, באם זה רכב אנחנו צריכים לקחת בחשבון לא רק את עלות הרכב אלא גם את עלות הביטוח והטסט באם יש צורך לעשות טסט, ביטוח צד ג' או ביטוח מקיף, תיקונים מסוימים באם אנחנו צריכים לעשות לרכב (אם הוא יד שנייה) או כל דבר שהוא עלול להצטרך, באם זה משכנתא אז כמובן אנחנו צריכים לדעת את כל העלויות כולל ההובלה, רהיטים חדשים, עיצוב ואבזור, חשבונות וגמר חשבון בדירה הישנה, באם זה הלוואות לעסקים או שכירים לקראת לידה כדאי לחשב את כל ההוצאות העתידיות הראשוניות עם הולדת התינוק ולשמור חלק מהכסף גם לזמן זה כולל ההוצאות שאנחנו צריכים עכשיו לחבילת לידה, רכישת כל הרהיטים והביגוד וכן הלאה. לא משנה איזו הלוואות לעסקים או שכירים אנחנו לוקחים ולאיזו מטרה אנחנו צריכים אותנו – המטרה הסופית היא לקחת לא פחות ממה שאנחנו צריכים אפילו לא בשקל ונהוג לחשוב כי לעיתים כדאי לקחת קצת יותר ממה שאנחנו צריכים ככה למעשה אנחנו מחזירים לעצמנו קצת  תזרים מזומנים בחודשיים שלושה הראשונים שנוכל להתרגל באופן הדרגתי להחזר החודשי אשר גדל בשל אותה ההלוואה.

מה אנחנו צריכים עבור קבלת הלוואות לעסקים לאחר שבחרנו חברה?

רוב החברות יבקשו מאיתנו לשלוח להן באמצעות פקס תלושי שכר שלנו ושל מי שמכניס הכנסה נוספת כלומר בן או בת זוג, חשבונות עובר ושב של החשבון בו צריכה להתקבל ההלוואה, ריכוז אובליגו בבנק ולעיתים דברים נוספים. נהוג כמובן לבקש צילום תעודת זהות. לאחר מספר ימים תתקבל תשובה באשר למתן הלוואה לכל מטרה ונוכל להתקדם הלאה בתהליך שהוא כבר יותר קל וביורוקראטי ברגע שכבר קיבלנו את האישור עצמו. במידה ומבקשים הלוואה חוץ בנקאית אז חלק מהתהליכים נחסכים ולפעמים זה אף יותר קל מאשר הלווה בנקאית.

המרכז הישראלי לאשראי– הלוואות לעסקים

כאשר אנחנו רוצים לקבל הלוואות לעסקים בתנאים המשתלמים ביותר מבין כל החברות אשר קיימות כיום בשוק אין ספק כי פנייה אל המרכז הישראלי לאשראי תהיה הצעד הראשון החכם ביותר שתוכלו לעשות בתהליך קבלת הלוואות לעסקים. המרכז הישראלי לאשראי הינה החברה המובילה והמהימנה ביותר בתחום של קבלת הלוואות כאלה ואחרות במיוחד הלוואות לעסקים על כן תוכלו להתבונן באתר של החברה בכל המידע המוצע לכם גם אודות החברה בכלל וגם אודות הלוואות לעסקים בפרט. תוכלו ליצור קשר עם נציג החברה ולקבל את כל הפרטים אשר לא היו ברורים או לא הופיעו באתר ולהתקדם קדימה עם הבקשה שלכם עבור הלוואות לעסקים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב